Günde 10 kısa mesajdan fazlasını atanların oranının yüzde 13 olduğu Türkiye'de, gençler arasında bu oran en düşük grupta yüzde 22 ile 1.5 katın üzerine çıkıyor.
Ericsson Consumer Lab tarafından yapılan araştırma, teknolojiyi sadece takip eden gençler arasında yüzde 22 olan bu oranın, meraklı kesim arasında daha da yükselerek yüzde 33'e ulaştığını ortaya koyuyor. Bu oranın, modern yaşlılar ve muhafazakarlar arasında yüzde 4'te kaldığı düşünülünce çılgınlığın boyutu ortaya çıkıyor.
Kısa mesaj söz konusu olunca nezaketimize de diyecek yok. Mesajı okumakla yetinenlerin oranı sadece yüzde 13. Kısa mesaj alanların yüzde 24'ü mesajı göndereni ararken, yüzde 54'ü bir kısa mesaj yazarak, mesajı atanı yanıtlıyor. Yüzde 9'luk bir kesim ise her ikisini birden yapıyor.